(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

یواش یواش خورد شدی دل من مثل آینه صاف بودی دل من

آروم بگیر ناله نکن دل من زجه نزن نمی شنوه ای دل من

درد تو من می دونم ای دل من به پای تو سوخته جونم دل من

رفیق نیمه راه نباش دل من یه امشبو طاقت بیار دل من

سر به سر خودت دل من به خاطر من می سوزی میدونم

تو قفس سینم اسیری خسته شدی از انتظار دل من

یه امشبم تنهام نذار دل من شاید دیگه فردا بیاد دل من بسه دیگه پریشونی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
پنج شنبه 21 مهر 1390| 19:28 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§